Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 5 000,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Blog
Jak vybrat správný brousek
24.11.2022
Jak vybrat správný brousek
Poradíme vám s výběrem elektrických brousků Chefschoice číst celé
HENDICHEF v češtině
24.11.2022
HENDICHEF v češtině
Novinka HENDICHEF 221761 je nyní kompletně česká číst celé
Zobrazit všechny články
  1. Úvod
  2. INFORMACE PRO VÁS
  3. Formuláře ke stažení
Formuláře ke stažení, reklamace, odstoupení

 

V sortimentu našeho obchodu www.profikuchyn.cz najdete výrobky mimořádné kvality od světoznámých značek, ovšem nelze nikdy vyloučit vadu materiálu, nebo chybu ve výrobním procesu.

Každá reklamace je věc nepříjemná, proto je u nás vždy na prvním místě okamžité řešení reklamace a vždy podle přání zákazníka.

 

  • Pokud při rozbalení zásilky zjistíte, že je zboží poškozené, neváhejte nás ihned kontaktovat, což znamená maximálně do dvou pracovních dnů a my co nejdříve Vám zašleme nový bezvadný kus.

  • V případě, že se jedná o reklamaci v rámci záruční doby, produkt po dohodě s výrobcem buď vyměníme za nový kus, a nebo zajistíme rychlé vyřízení opravy. V některých případech je potřeba reklamaci odeslat do autorizovaného servisu – o přesném postupu Vás budeme vždy informovat. Doba se může v některých případech protáhnout i na 30 dnů a někdy bohužel i déle.

  • Pokud budete chtít odstoupit od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů a jste běžný uživatel z řad maloobchodního prodeje, taktéž na to myslíme, stáhněte si níže formulář :) Zboží si můžete vizuálně prohlédnout, např. u brousků zapnout, vypnout. V žádném případě nesmí být zboží kontaminováno žádnou potravinou, tekutinou, či jiným předmětem. V tomto případě se již nejedná o nové zboží. Ale i v tomto případě máte právo na vrácení, ale musíte počítat se storno poplatkem na obnovu zboží do původního, bezvadného a nového stavu. Prodáváme jen zboží nové, nikoliv opotřebované, nebo něčím kontaminované.

  • Pokud se rozhodnete nám něco zaslat, o všem nás prosím nejdříve informujte na e-mailové adrese:, určitě se spolu domluvíme:  shop@profikuchyn.cz

  • Balíky, které jsme si spolu neodsouhlasili k vrácení v zákonné lhůtě, nebo k reklamaci, viz. e-mailová komunikace, bohužel nejsme schopni přebírat.  Děkujeme za pochopení.

Zde si můžete stáhnout formuláře na odstoupení od smlouvy, reklamace zboží a poučení o právu na odstoupení od smlouvy.

 

  • Formulář pro reklamační řízení: zde

  • Poučení o právu na odstoupení do smlouvy: zde

  • Formulář na odstoupení od smlouvy: zde

Mimosoudním řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je oprávněna provádět Česká obchodní inspekce, IČO: 000 20 869, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: www.coi.cz. V případě, že nebude spor urovnán mimosoudně, řeší vzájemné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím obecné soudy. Rozhodné právo pro řešení sporů v případě uzavření smlouvy s cizincem je výhradně české.


Novinky z našeho blogu

Jak vybrat správný brousek
24.11.2022
Jak vybrat správný brousek
Poradíme vám s výběrem elektrických brousků Chefschoice číst celé
HENDICHEF v češtině
24.11.2022
HENDICHEF v češtině
Novinka HENDICHEF 221761 je nyní kompletně česká číst celé
Přihlašte se k odběru novinek
Nenechte si uniknout žádné akční slevy. Odebírejte náš newsletter!
Naši vybraní výrobci
Bartscher kategoriede BUYER kategorieChef's Choice kategorieTOMGAST kategorieHENDI kategorieLIBBEY kategoriezevro kategorie
Ověřený obchod
 

NajduZboží.cz

Buďme v kontaktu
Logo
(Po-Pá 8:00-16:00)
2014 © Profikuchyn.cz - Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz